Ο DanCameron είναι επιμελητήςτου NewMuseum της Νέας Υόρκης
από το 1995.
Επιστατεί
τις δραστηριότητες
του πολιτιστικού
τμήματος,
το οποίο
περιλαμβάνει
εκθέσεις,
καταλόγους
και την
συλλογή
του μουσείου.
Είναι κριτικός
τέχνης
και επιμελητής
και μένει
στη Νέα
Υόρκη από
το 1979. Έχει
εκδώσει
πάνω από
250 κείμενα
για την
τέχνη σε
διεθνή
περιοδικά,
όπως το
Artforum, το Parkett, το Frieze, και το FlashArt. Έχει
γράψει
σε πολλούς
καταλόγους
εκθέσεων,
για ιδρύματα
όπωςη RoyalAcademyofArt, του Λονδίνου,
το MuseumofModernArt της Νέας
Υόρκης,
το HirschhornMuseumandSculptureGarden, της Washington, DC; το μουσείο
Stedelijk, στο Άμστερνταμ;
και το CarnegieMuseumofArt, στο Pittsburgh.Ως ανεξάρτητος
επιμελητής
έχει οργανώσει
μεγάλες
εκθέσεις
σύγχρονης
τέχνης
σε σημαντικά
ιδρύματα
όπωςτο 'ArtanditsDouble' (Ίδρυμα 'laCaixa', Βαρκελώνη
, 1986); Την έκθεση
'Aperto', στη Μπιενάλε
της Βενετίας
(1988), το 'CocidoyCrudo' (Κέντρο ReniaSofia, Μαδρίτη, 1994-95), το 'Threshold' (FundaηγodeSerralves, Oporto, 1995); και το
'TheoryofLeisure' (Συλλογή
Jumex, Mexicocity, 2002). Πρόσφατα
ήταν επιμελητής
στην 8η
Μπιενάλε
της Κωνσταντινούπολης,
Σεπτέμβριος
- Νοέμβριος
2003. Από τότε που συνεργάζεται
με το NewMuseum, ο Cameron έχει οργανώσει
και συν-διοργανώσει
περισσότερες
από τριάντα
εκθέσεις,
μεταξύ
των οποίων:
CaroleeSchneemann: UptoandIncludingherLimits (Νοέμβριος 1996 - Ιανουάριος
1997); Unland: DorisSalcedo (Μάρτιος
- Ιούνιος
1998);DancingattheLouvre: FaithRinggold'sFrenchCollectionandOtherStoryQuilts (Οκτώβριος 1998 - Ιανουάριος
1999); Fever: theArtofDavidWojnarowicz (Ιανουάριος - Ιούνιος
1999), CildoMeireles (Νοέμβριος 1999 - Μάρτιος
2000), PierreetGilles (Σεπτέμβριος
2000 - Ιανουάριος
2001), PaulMcCarthy (Φεβρουάριος -
Μάιος 2001);
WilliamKentridge (Ιούνιος - Σεπτέμβριος
2001); LivinginsidetheGrid (Φεβρουάριος -
Ιούνιος
2003); και JoseAntonioHernandez-Diez (Ιούλιος
- Σεπτέμβριος
2003). Ο Cameron έχει επίσης δώσει
διαλέξεις
σε μουσεία
και σε πανεπιστήμια
σε όλο τον
κόσμο, έχει
πάρει μέρος
σε επιτροπές
βραβείων
και είναι
μέλος πολλών
συμβουλίων
συμπεριλαμβανομένου
του συμβουλίου
Αγορών
Έργων Τέχνης
της συλλογής
του Ιδρύματος'‘laCaixa', στη Βαρκελώνη.
Jeffrey
Deitch
ΟJeffrey DeitchέχεισυνεργαστείσεπολλέςαπότιςπιογνωστέςεκθέσειςτουιδρύματοςΔΕΣΤΕόπωςτο Cultural Geometry, Artificial
Nature, Post Human, και
Everything That's Interesting Is New.
Από το 1973 δουλεύει
ως κριτικός
τέχνης,
επιμελητής
εκθέσεων
αλλά και
ως σύμβουλος
και έμπορος
τέχνης.
Τη δεκαετία
του 80 ίδρυσε
και διεύθυνε
την Συμβουλευτική
Υπηρεσία
για την
Τέχνη της
Citibank. Μέχρι τα
μέσα της
δεκαετίας
του 90 δούλεψε
ως σύμβουλος
τέχνης
και ως ανεξάρτητος
επιμελητής
εκθέσεων.
Το 1993 υπήρξε
ένας από
τους επιμελητές
της έκθεσης
«Aperto» της Μπιενάλε
της Βενετίας.
Το 1996 ίδρυσε
το DeitchProjects, μία γκαλερί στη
Νέα Υόρκη,
η οποία
εξειδικεύεται
σε φιλόδοξες
εκθέσεις.
Το DeitchProjects έχει επηρεάσει
τη σύγχρονη
καλλιτεχνική
σκηνή, τόσο
τον χώρο
της τέχνη
όσο και
της μουσικής,
της μόδας
και του
design.
Alison
M. Gingeras
Η
Alison M. Gingeras είναιεπιμελήτριαστο Musee National d΄Art Moderne, Centre Pompidou, στοΠαρίσιαπότο 1999. Έχειοργανώσειπολλέςεκθέσεις, συμπεριλαμβανομένηςτηςεγκατάστασηςτουκαλλιτέχνη Thomas Hirschhorn Skulptur Sortier Stationστηστάσητουμετρό Stalingrad τουΠαρισιού (2001) όπωςεπίσηςτηνέκθεσηDear Painter, Paint Me:
Painting the Figure since late Picabiaκαιτου Daniel Buren
Le Musιe qui n΄existait pas στοCentre Pompidou (2002). Αρθρογραφεί
τακτικά
σε διάφορα
περιοδικά
όπως στο
Parkett,
στο Artforum,
και στο
Vogue.
Έχει γράψει
σε πολλούς
καταλόγους
εκθέσεων,
και βιβλία
για τους
JeffKoons, FranzWest, MaurizioCattelan, και
PeterFriedl. Επίσης έχει
συνεργαστεί
για την
εγγραφή
ενός τόμου
των εκδόσεων
Phaidon για τη σύγχρονη
ζωγραφική
με τίτλο
VitaminP (2002) και για
έναν άλλον
των εκδόσεων
Routledgeμε τίτλο
FrenchTheoryinAmerica(2001). Οι επικείμενες
δουλειές
της για
το 2004 είναι
μία μονογραφία
για τον
φωτογράφο
GuyBourdin των εκδόσεων
Phaidon, οι προσεχείς
εκθέσεις
στο CentrePompidouτου UrsFischerκαι
του KristinBaker, καθώς και
δύο εικαστικές
εκδηλώσεις
στο Παρίσι
με τον PiotrUklanskiκαι τον ThomasHirschhorn.
Massimiliano
Gioni
Επιμελητής και
κριτικός
τέχνης
ο MassimilianoGioni, (1973) είναι ο καλλιτεχνικός
διευθυντής
του ιδρύματος
Trussardiτου
Μιλάνου,
καθώς επίσης
και ένας
από τους
επιμελητές
της έκθεσης
Manifesta 5 (SanSebastian, Ισπανία, 2004).
Έχειεπιμεληθείπολλέςεκθέσειςμεταξύτωνοποίων: Short Cut
- Elmgreen και Dragset;
If I Had You - Darren Almond; Yesterday
Begins Tomorrow. Το 2003 στη
50η Μπιενάλε
της Βενετίας
επιμελήθηκε
το "TheZone", ένα νέο περίπτερο
για την
νέα σύγχρονη
ιταλική
τέχνη.
Στη Νέα
Υόρκη, μαζί
με τον καλλιτέχνη
MaurizioCattelan και την AliSubotnick, διευθύνει
την WrongGallery, έναν μη κερδοσκοπικό
χώρο ο οποίος
έχει παρουσιάσει
καινούργια
έργα και
εκθέσεις
των καλλιτεχνών:
TommaAbts, PawelAlthamer, PhilCollins, MartinCreed, SamDurant, CameronJamie, PaulMcCarthy, JasonRhoades, ElizabethPeyton, TinoSehgal και
LawrenceWeiner.
Πρώην
συντάκτης
του περιοδικού
FlashArt, ο MassimilianoGioniέχει
γράψει
πολλά κείμενα
για την
σύγχρονη
τέχνη και
έχει δημοσιεύσει
άρθρα στο
Parkett, στο
FlashArtκαι στο Carnet. Οι
πιο πρόσφατες
μονογραφίες
του περιλαμβάνουν
τους: MaurizioCattelan (Phaidon, Λονδίνο);
AnnaGaskell (YvonLambert, Παρίσι - Νέα Υόρκη);
ChristianJankowsky (MuseumfόrGegenwartskunst, Βασιλεία);
KatarzynaKozyra (Silvana, Μιλάνο); AlexKatz (Silvana, Μιλάνο);
CollierSchorr (303 Gallery, Νέα Υόρκη);
SimonStarling (HammerMuseum, LosAngeles); PatrickTuttofuoco (Name, Μιλάνο).
Μαζί με
τον Cattelanκαι
την Subotnick, ο Gioniείναι συντάκτης
του εικαστικού
περιοδικού
Charleyκαι
έχει μόνιμη
στήλη στο
περιοδικό
Domus.
Nancy
Spector
ΗNancySpectorείναιεπιμελήτριασύγχρονηςτέχνηςστομουσείο
SolomonR. GuggenheimτηςΝέαςΥόρκης, στο οποίοέχειοργανώσει
τις εξής
εκθέσεις:
Matthew Barney: The Cremaster Cycle,
Moving Pictures, Felix Gonzalez-Torres,
Robert Rauschenberg: Performance, and
Singular Forms (Sometimes Repeated):
Art from 1951 to the Present.
Γιατο μουσείοDeutsche GuggenheimτουΒερολίνουέχει δουλέψει
με τους
καλλιτέχνες:
Andreas Slominski, Hiroshi Sugimoto,
και Lawrence Weiner.
Διευθύνει
το διετές
βραβείο
HugoBoss του
μουσείου
Guggenheim από την έναρξή
του, το 1996. Υπήρξε επιμελήτρια
στην Μπιενάλε
της Βενετίας
το 1997 και
επίσης
συνδιοργανώτρια
της πρώτης
Μπιενάλε
του Βερολίνου. Ως
κριτικός
τέχνης
έχει δώσει
πολλές
ομιλίες
και έχει
δημοσιεύσει
πολυάριθμα
άρθρα για
τον σύγχρονο
πολιτισμό,
καθώς και
κείμενα
σε βιβλία
για τους,
μεταξύ
άλλων, LucTuymans, RoniHorn, DouglasGordon, και
MaurizioCattelan. Πρόσφατα
συνεργάστηκε
για τη συγγραφή
του Cream 3 (2003).