monument-to-now
homeexhibitionlocationPressCatalogueSponsorsOrganizersAthens
the exhibition

Επιμελητές

 

Dan Cameron

Ο Dan Cameron είναι επιμελητής του New Museum της Νέας Υόρκης από το 1995. Επιστατεί τις δραστηριότητες του πολιτιστικού τμήματος, το οποίο περιλαμβάνει εκθέσεις, καταλόγους και την συλλογή του μουσείου. Είναι κριτικός τέχνης και επιμελητής και μένει στη Νέα Υόρκη από το 1979. Έχει εκδώσει πάνω από 250 κείμενα για την τέχνη σε διεθνή περιοδικά, όπως το Artforum, το Parkett, το Frieze, και το Flash Art. Έχει γράψει σε πολλούς καταλόγους εκθέσεων, για ιδρύματα όπως  η Royal Academy of Art, του Λονδίνου, το Museum of Modern Art της Νέας Υόρκης, το Hirschhorn Museum and Sculpture Garden, της Washington, DC; το μουσείο Stedelijk, στο Άμστερνταμ; και το Carnegie Museum of Art, στο Pittsburgh. Ως ανεξάρτητος επιμελητής έχει οργανώσει μεγάλες εκθέσεις σύγχρονης τέχνης σε σημαντικά ιδρύματα όπως το 'Art and its Double' (Ίδρυμα 'la Caixa', Βαρκελώνη , 1986); Την έκθεση 'Aperto', στη Μπιενάλε της Βενετίας (1988), το 'Cocido y Crudo' (Κέντρο Renia Sofia, Μαδρίτη, 1994-95), το 'Threshold' (Fundaηγo de Serralves, Oporto, 1995); και το 'Theory of Leisure' (Συλλογή Jumex, Mexico city, 2002). Πρόσφατα ήταν επιμελητής στην 8η Μπιενάλε της Κωνσταντινούπολης, Σεπτέμβριος - Νοέμβριος 2003.
Από τότε που συνεργάζεται με το New Museum, ο Cameron έχει οργανώσει και συν-διοργανώσει περισσότερες από τριάντα εκθέσεις, μεταξύ των οποίων: Carolee Schneemann: Up to and Including her Limits (Νοέμβριος 1996 - Ιανουάριος 1997); Unland: Doris Salcedo (Μάρτιος - Ιούνιος 1998); Dancing at the Louvre: Faith Ringgold's French Collection and Other Story Quilts (Οκτώβριος 1998 - Ιανουάριος 1999); Fever: the Art of David Wojnarowicz (Ιανουάριος - Ιούνιος 1999), Cildo Meireles (Νοέμβριος 1999 - Μάρτιος 2000), Pierre et Gilles (Σεπτέμβριος 2000 - Ιανουάριος 2001), Paul McCarthy (Φεβρουάριος - Μάιος 2001); William Kentridge (Ιούνιος - Σεπτέμβριος 2001); Living inside the Grid (Φεβρουάριος - Ιούνιος 2003); και Jose Antonio Hernandez-Diez (Ιούλιος - Σεπτέμβριος 2003).
Ο Cameron έχει επίσης δώσει διαλέξεις σε μουσεία και σε πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο, έχει πάρει μέρος σε επιτροπές βραβείων και είναι μέλος πολλών συμβουλίων συμπεριλαμβανομένου του συμβουλίου Αγορών Έργων Τέχνης της συλλογής του Ιδρύματος '‘la Caixa', στη Βαρκελώνη.

 

Jeffrey Deitch

Ο Jeffrey Deitch έχει συνεργαστεί σε πολλές από τις πιο γνωστές εκθέσεις του ιδρύματος ΔΕΣΤΕ όπως το Cultural Geometry, Artificial Nature, Post Human, και Everything That's Interesting Is New. Από το 1973 δουλεύει ως κριτικός τέχνης, επιμελητής εκθέσεων αλλά και ως σύμβουλος και έμπορος τέχνης. Τη δεκαετία του 80 ίδρυσε και διεύθυνε την Συμβουλευτική Υπηρεσία για την Τέχνη της Citibank. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 90 δούλεψε ως σύμβουλος τέχνης και ως ανεξάρτητος επιμελητής εκθέσεων. Το 1993 υπήρξε ένας από τους επιμελητές της έκθεσης «Aperto» της Μπιενάλε της Βενετίας. Το 1996 ίδρυσε το Deitch Projects, μία γκαλερί στη Νέα Υόρκη, η οποία εξειδικεύεται σε φιλόδοξες εκθέσεις. Το Deitch Projects έχει επηρεάσει τη σύγχρονη καλλιτεχνική σκηνή, τόσο τον χώρο της τέχνη όσο και της μουσικής, της μόδας και του design.

 

Alison M. Gingeras

Η Alison M. Gingeras είναι επιμελήτρια στο Musee National d΄Art Moderne, Centre Pompidou, στο Παρίσι από το 1999. Έχει οργανώσει πολλές εκθέσεις, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης του καλλιτέχνη Thomas Hirschhorn Skulptur Sortier Station στη στάση του μετρό Stalingrad του Παρισιού (2001) όπως επίσης την έκθεση Dear Painter, Paint Me: Painting the Figure since late Picabia και του Daniel Buren Le Musιe qui n΄existait pas στο Centre Pompidou (2002). Αρθρογραφεί τακτικά σε διάφορα περιοδικά όπως στο Parkett, στο Artforum, και στο Vogue. Έχει γράψει σε πολλούς καταλόγους εκθέσεων, και βιβλία για τους Jeff Koons, Franz West, Maurizio Cattelan, και Peter Friedl. Επίσης έχει συνεργαστεί για την εγγραφή ενός τόμου των εκδόσεων Phaidon για τη σύγχρονη ζωγραφική με τίτλο Vitamin P (2002) και για έναν άλλον των εκδόσεων Routledge με τίτλο French Theory in America (2001). Οι επικείμενες δουλειές της για το 2004 είναι μία μονογραφία για τον φωτογράφο Guy Bourdin των εκδόσεων Phaidon, οι προσεχείς εκθέσεις στο Centre Pompidou του Urs Fischer και του Kristin Baker, καθώς και δύο εικαστικές εκδηλώσεις στο Παρίσι με τον Piotr Uklanski και τον Thomas Hirschhorn.

 

Massimiliano Gioni

Επιμελητής και κριτικός τέχνης ο Massimiliano Gioni, (1973) είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ιδρύματος Trussardi του Μιλάνου, καθώς επίσης και ένας από τους επιμελητές της έκθεσης Manifesta 5 (San Sebastian, Ισπανία, 2004).
Έχει επιμεληθεί πολλές εκθέσεις μεταξύ των οποίων: Short Cut - Elmgreen και Dragset; If I Had You - Darren Almond; Yesterday Begins Tomorrow. Το 2003 στη 50η Μπιενάλε της Βενετίας επιμελήθηκε το "The Zone", ένα νέο περίπτερο για την νέα σύγχρονη ιταλική τέχνη. Στη Νέα Υόρκη, μαζί με τον καλλιτέχνη Maurizio Cattelan και την Ali Subotnick, διευθύνει την Wrong Gallery, έναν μη κερδοσκοπικό χώρο ο οποίος έχει παρουσιάσει καινούργια έργα και εκθέσεις των καλλιτεχνών: Tomma Abts, Pawel Althamer, Phil Collins, Martin Creed, Sam Durant, Cameron Jamie, Paul McCarthy, Jason Rhoades, Elizabeth Peyton, Tino Sehgal και Lawrence Weiner.
Πρώην συντάκτης του περιοδικού Flash Art, ο Massimiliano Gioni έχει γράψει πολλά κείμενα για την σύγχρονη τέχνη και έχει δημοσιεύσει άρθρα στο Parkett, στο Flash Art και στο Carnet. Οι πιο πρόσφατες μονογραφίες του περιλαμβάνουν τους: Maurizio Cattelan (Phaidon, Λονδίνο); Anna Gaskell (Yvon Lambert, Παρίσι - Νέα Υόρκη); Christian Jankowsky (Museum fόr Gegenwartskunst, Βασιλεία); Katarzyna Kozyra (Silvana, Μιλάνο); Alex Katz (Silvana, Μιλάνο); Collier Schorr (303 Gallery, Νέα Υόρκη); Simon Starling (Hammer Museum, Los Angeles); Patrick Tuttofuoco (Name, Μιλάνο).
Μαζί με τον
Cattelan και την Subotnick, ο Gioni είναι συντάκτης του εικαστικού περιοδικού Charley και έχει μόνιμη στήλη στο περιοδικό Domus.

 

Nancy Spector

Η Nancy Spector είναι επιμελήτρια σύγχρονης τέχνης στο μουσείο Solomon R. Guggenheim της Νέας Υόρκης, στο οποίο έχει οργανώσει τις εξής εκθέσεις: Matthew Barney: The Cremaster Cycle, Moving Pictures, Felix Gonzalez-Torres, Robert Rauschenberg: Performance, and Singular Forms (Sometimes Repeated): Art from 1951 to the Present.
Για το μουσείο  Deutsche Guggenheim του Βερολίνου έχει δουλέψει με τους καλλιτέχνες: Andreas Slominski, Hiroshi Sugimoto, και Lawrence Weiner. Διευθύνει το διετές βραβείο Hugo Boss του μουσείου Guggenheim από την έναρξή του, το 1996.
Υπήρξε επιμελήτρια στην Μπιενάλε της Βενετίας το 1997 και επίσης συνδιοργανώτρια της πρώτης Μπιενάλε του Βερολίνου.
Ως κριτικός τέχνης έχει δώσει πολλές ομιλίες και έχει δημοσιεύσει πολυάριθμα άρθρα για τον σύγχρονο πολιτισμό, καθώς και κείμενα σε βιβλία για τους, μεταξύ άλλων, Luc Tuymans, Roni Horn, Douglas Gordon, και Maurizio Cattelan. Πρόσφατα συνεργάστηκε για τη συγγραφή του Cream 3 (2003). 

 

   
 
© 2004 monument-to-now